• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

luredrejeri av leasy, tvingas köpa för lån

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 644
Mottagna reaktioner
1 786
Poäng
1 217
Tog upp detta via min kontakt till Thorn / Leasy i förra månaden. Så de är nu informerade om läget, och det är helt klart att man inte behöver köpa något för att få ett lån.

Så nu får vi hoppas att detta inte händer igen. Om det händer igen - skicka ett PM med namn på säljaren så skickar jag vidare.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hazard

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
15 Mars 2013
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej. Ansökte precis om ett lån på 10000/3 år. Hoppas jag inte råkar ut för samma sak som TS? Vet du (ovanstående) om det är helt OK nu att använda pengarna till vad man vill? Hittar ingenstans i lånevillkoren att man är tvungen att köpa något. Vad sa kontakten du pratade med och vad säger man om en säljare tvingar mig köpa något?
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 644
Mottagna reaktioner
1 786
Poäng
1 217
Du får använda pengarna till vad du vill, och du behöver inte köpa något från Thorn / Leasy. Om någon ringer och kräver detta hänvisa till villkoren.
 

ramme

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
21 Mars 2013
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Kan någon som lånat bekräfta att man inte behöver köpa något för att få låna from Leasy? vill inte behöva diskutera villkor etc med dom....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp